http://nandia-ekp.blogspot.gr/

Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ........


Γεια σας!!!!!
Μια ιδέα, μια γυψοσανίδα,  και ένα καλό μαστορα.......



Ο κουμπαράς είναι έτοιμος και έχει διπλή χρήση!!!!!

Το εσωτερικο του κουμπαρα

Βάλαμε και διαχωριστικό , λείπουν τα γαντζακια 
[είμαι ανυπόμονη δεν μπορούσα να περιμένω



για μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν κλειδοθηκη

Και η πορτούλα  
Ο κορμός από το δέντρο είναι  το πόμολο της πόρτα, οι φώτο δεν είναι και τόσο καλές..


Ο χρωματισμός  του κουμπαρά έγινε με ακρυλικά χρώματα !
Να έχετε ένα όμορφο σ/κ
πολλά φιλιά!!!!!!!

47 σχόλια:

  1. Γλυκιά μου,έγινε τέλειος!!!Πανέμορφος!!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικη η ιδεα σου!Εγινε κουκλιστικος!!!Καλο Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. .....ΚΑΤΩΧΗΡΩΘΗΚΕ......ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ.....ΕΣΥ......ΕΧΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΞΥΦΙΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓ!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
    ...ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΛ....ΧΙΧΙΧΙ...
    ΑΥΡΙΟ ΕΧΩ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΟΥΣ ΘΕΙΟΥΣ ΜΟΥ...ΜΟΛΙΣ ΞΕΛΑΣΚΑΡΩ...ΤΟ ΑΠΟΓ....ΠΑΡΕ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ...ΧΑΧΑΧΑ...ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και δεν χτυπαει το τηλ...
      Χαιρομαι πολυ που σου αρεσε !
      Καλό τραπέζωμα να περασετε ομορφα!!!
      Πολλα φιλια!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Φαίδρα,τί όμορφος κουμπαράς!...Πολύ έξυπνο η διπλή του χρήση!
    Μπράβο σου! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΕ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΟ!!!!!!!
    ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ ΦΑΙΔΡΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χα χα χα!!! Άχ βρε Ρένα στο μυαλό μου είσαι!!!! Το χρηματοκιβώτιο σκέφτηκα κι εγώ μόλις τον είδα!!! Φαιδρούλα μου έγινε πολύ πολύ όμορφος!!! Με το καλό να γεμίσει!!! Καλή Κυριακή να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικη,ο μισος γρηγορα θα γεμισει με κλειδια!!!!!!
      Πολλα φιλια!!!!

      Διαγραφή
  7. Καλα ο κουμπαρας σου σαν ιδεα αλλα και σαν εκτελεση τελειος.Φοβερη ιδεα η διπλη του χρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειος ο κουμπαράς σου...μου άρεσε πάρα πολύ!!!! Φιλάκια πολλά και καλό φθινόπωρο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απίθανος ο κουμπαράς ! Και ως ιδέα και ως υλοποίηση !! Φαίδρα, είναι τρέλλα!! Φιλιά και καλη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπη μου, να εισαι καλα σε ευχαριστω!
      Καλημερα πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  10. Ομορφη η συμμετοχη σου και σιγουρα θα δωσει χαρα σε οποιον τον παρει!!!Να σαι καλα και να εχεις μια ομορφη και απολαυστικη Κυριακη!πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μισιρλου σε ευχαριστω πολυ,
      να εισαι καλα!!!!
      Καλημερα πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  11. Είναι υπέροχος!!!!!!!!!!καλή συνέχεια!!!!!!!φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απίστευτος, πάρα πολύ όμορφος κουμπαράς - κλειδοθήκη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλησπερα!!!!ειναι πανεμορφος ο κουμπαρας-κλειδοθηκη!!!!
    μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ ΦΑΙΔΡΑ ΜΟΥ!!!ΦΟΒΕΡΗ Η ΙΔΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΨΟΣΑΝΙΔΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΛΙΚΟ!!!ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασια να εισαι καλα σε ευχαριστω!
      Η γυψοσανιδα ειναι πολυ ωραιο υλικο, θα σας δειξω και τα βηματα!
      Καλη εβδομαδα! Πολλλα φιλια!!!!!

      Διαγραφή
  15. Φανταστικός!!!!!!!!!!!!! πανέμορφος!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικυ σε ευχαριστω!!!!!!!!!!
      Καλη εβδομαδα πολλα πολλα φιλια!!!!!

      Διαγραφή
  16. Μπράβο καμουφλάζ στο κουμπαρά. Ποιος θα φανταστεί ότι μια ...αθώα κλειδοθήκη κρύβει ένα θησαυρό!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν το σκεφτείς και η κλειδοθήκη από μόνη της δεν είναι τόσα αθώα!!!
    τόσα κλειδιά εκεί μέσα.... είναι ένας θησαυρός!
    αλλά όντως είναι ένα καλό καμουφλάζ...
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ωραίος κουμπαράς!!Και διπλή χρήση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Beautiful!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Thank you so much for your visit!!!
    Have a good week! and my G+ for you...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Marilyhs καλως ηρθες!!!!!
    Σε ευχαριστω πολυ για την προσκληση του giveaway!!
    Πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπράβο!!! Ο κουμπαράς μοναδικός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπηρχε περιπτωση να μην εκανες και τωρα κατι ιδιαιτερο! Πολυ ομορφος Φαιδρα μου! Μπραβο!
    φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαρακι μου ελειψες!
    Σε ευχαριστω πολυ!
    Πολλα πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή