http://nandia-ekp.blogspot.gr/

Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

ΠΡΩΙ- ΠΡΩΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΡΟΣΟΥΛΑ!!!!!!

Καλημέρα
Η ανάρτηση για τις βελονοθηκες έγινε αφορμή για την πρωινή μου εμφάνιση!
Η Χαρά http://kantomagapi.blogspot.gr/  και
 μου  έδωσε μια ιδέα και εγώ προσπάθησα να την υλοποιήσω......
Είχα βεβαία ένα θέμα πως θα τη ράψω,μα και εδω βρέθηκε η λύση
 θα την κολλήσεις με σιλικόνη μου είπε η Ρένα http://diaheiros.blogspot.gr/ !  
Το αποτέλεσμα δεν ήταν και τόσο καλό και έτσι χρησιμοποίησα την ραπτομηχανή




Μια καρδιά από τσόχα θα συνοδεύσει τα δωράκια μου 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ BAZZAR  
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

10 σχόλια:

  1. Φαίδρα βλέπω αμέσως υλοποίησες την ιδέα που σου δώσανε....Πολύ όμορφη κι`αυτή η βελονοθήκη!....Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα πήρα φορά αλλά έκανα και την ζημιά μου
      Σε ευχαριστω!
      Πολλλα φιλια!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η Βελονοθήκη... αλλά γιατί διέγραψες την χθεσινή ανάρτηση???? ήταν πολύ όμορφη και εκείνη η κατασκευή σου!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βικυ καλημέρα, καταλάθος το έκανα, ψάχνω να την βρω αλλά τίποτα.
    Περιμένω την Νάντια για να μου δώσει λύση Αφού πρώτα..........χα χα τι έχω να ακούσω από την φανταστική κορούλα μου!!!!!!!!!
    Πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΧ ΦΑΙΔΡΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΘΑ ΣΕ ΚΙΝΥΓΑΕΙ Η ΝΑΝΤΙΑ!!!!!!
    ΜΠΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Η ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΑΥΤΗ!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΘΗΚΗ ΠΑΝΤΩΣ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα καλα Ρενα!
      Χαιρομαι που σου αρεσαν,σε ευχαριστω για ΟΛΑ!!!!!!!
      Καλο Σ/Κ πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  5. Φαίδρα , στις ματιάσαμε τις θηκούλες! Αλλά και η βελονοθήκη είναι γλύκα! Και δεν θέλει και ράψιμο! Μακάρι η Νάντια να την "ανακαλύψει" τη χθεσινή ! Αλλά μη μου στεναχωριέσαι ! Φιλάκια και να ΄χεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπη, ειμαι απιστευτη, η τελευταια εβδομαδα ηταν γεματη
      γκαφες!!!!!!
      Σε ευχαριστω να εισαι καλα!
      Καλο Σ/Κ πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  6. ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΒΕΛΟΝΟΘΗΚΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ!!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια σε ευχαριστω,να εισαι καλα!
      Καλο Σ/Κ πολλα φιλια!!!!!

      Διαγραφή