http://nandia-ekp.blogspot.gr/

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Ένας μικρούλης κουμπαράς...

Καλησπερα!!
 Ειναι υπερβολή, το ξερω ...
η Ρενα είπε πως η επομενη προκληση θα ειναι κατι που θα χωραει στη φουχτίτσα μας
Εντάξει και τι έγινε...
εμενα χωράει στην αγκαλίτσα μου...πειραζει;
Ολα ξεκινησαν πρίν λίγο καιρό..
Πότε; Όταν τελείωσε το λαδι και το "ντενεκεδακι" περίμενε υπομονετικα να γίνει κουμπαρας !!!!!!





Εύχομαι να γεμίσει (αν και είναι λίγο μεγάλος)...
και όταν ανοίξει μπορεί να γίνει μία όμορφη γλάστρα!
Όνειρα γλυκά ! 

44 σχόλια:

  1. Γεια σου,Φαίδρα!Ζωγραφίζεις πολύ όμορφα!Εύχομαι να γεμίσει ο κουμπαράς σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα wild rose και εγω το ευχομαι, χλωμο το βλεπω ομως !!
      Πολλα φιλια!!!!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Φαίδρα!....πως το σκέφτηκες;....Έγινε πολύ όμορφος και θυμιζει Ελλάδα.... το ζευγάρι χορεύει συρτάκι;....
    Εύχομαι να περνάς όμορφα!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσουλα το ζευγαρι ειναι αγγελοι της αγαπης ισως καποια μερα αναρτησω και την ιστορια ......
      Πολλα φιλια!!!!!

      Διαγραφή
  3. ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!
    ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΥΣΟΞΥΛΟ , Ο ΤΕΝΕΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΔΙ!!!!!!
    ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ!!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΥΤΙΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ!
    ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΩ ΤΩΡΑ!!!!!!
    ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ, ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα αφου γελας ολα καλα!
      εχουμε και συνεχεια οταν γυρισεις
      καλο ταξιδι να περασετε τελεια!!!!!
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  4. 'Οχι γλάστρα Φαίδρα μου ! Μια υπέροχη ομπρελοθήκη μπορεί να γίνει!
    Πολύ όμορφα τον ζωγράφισες αλλά για κουμπαράς....χμ....!!!!
    Φιλάκια και καλό ξημέρωμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Μαριαννα ομπρελοθηκη μου αρεσε σαν ιδεα !
      Ειναι μεγαλος σαν κουμπαρας εχει ομως και τις εναλλακτικες του
      Πολλα φιλια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. καλα ΦΑΙΔΡΑ πες μου πως το καθαρισες?[το μυαλο ενος Παρθενου..ζωδιο..ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ..]ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΡΙ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα οπως πλενουμε τα μπουκαλια με νερο και απορυπαντικο πιατων επαιζα μερες με την σαπουναδα μεχρι που εβαλα λιγο οινοπνευμα για να κοψει το αφρο [κολπακι αν δεν το ηξερες]
      Πολλα φιλια!!!!!

      Διαγραφή
  6. Εσύ το ζωγράφισες;πανέμορφο!!!!!καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι δεσποινα εγω το ζωγραφισα και χωρις να το εχω δει καπου
      αρχικα εκανα μια ελια και στη συνεχεια προσπαθησα να αποδωσω την ιστορια που επλασα μεσα στο μυαλο μου!!
      Καλημερα!

      Διαγραφή
  7. αυτός δεν είναι κουμπαράς, το θησαυροφυλάκιο της Τραπέζης της Ελλάδος είναι κι ως μέγεθος για να γεμίσει και ως εκτέλεση...ΠΡΩΤΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρα ο κουμπαρας ειναι μεγαλος, αλλα ειπαμε εχει και τις ενναλλακτικες του !
      Να εισαι καλα πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  8. πολύ όμορφος..και καλοκαιρινός..με ωραία χρώματα
    μυρίζει καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω δελφινακι αντε να γεμισει να μυρισει και χρημα
      Καλο απογευμα!

      Διαγραφή
  9. Καταπληκτικός κουμπαράς!!!!! Δεν ξέρω αν θα γίνει κουμπαράς... γλάστρα... ομπρελοθήκη.... ξέρω ότι είναι ένα υπέροχο διακοσμητικό για το σπίτι!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου αρέσει πολύ το θέμα ! Είναι πανέμορφος και ...χορταστικός! Και, όπως είπες, με πολλές εναλλακτικές χρήσεις! Πολλά φιλιά, Φαίδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχος κουμπαράς! Μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί σε κάποιον έρανο μιας και είναι μεγάλος!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίος κουμπαράς!Έργο τέχνης!! Είδα και το ξύλο, φοβερό! φαντάζομαι δεν θα το κάψεις ε?Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινα σε ευχαριστω !
      Οχι δεν θα το καψω εχω εφοδιαστει αρκετα !!
      Καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  13. 彡♡` Olá, amigo!

    Trabalho lindo, muito decorativo!

    Lindo dia!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil ♡彡.
    ¸.•°`♥✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έγινε πολύ όμορφος και αν και μεγάλος σίγουρα θα αρέσει πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ένας τόσο δα μικρός κουμπαράς....!!!! Τέλειος είναι κοριτσάκι μου και εύχομαι κι εγώ να γεμίσει μέχρι να ξεχειλίσει!!!! Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικη οταν ξεχειλισει θα εχει γινει και αντικα ο κουμπαρας
      Καλο Σ/Κ
      πολλα φιλια!!!

      Διαγραφή
  16. Φαίδρα μου για κουμπαράς δεν μου κάνει αλλά είναι πολύ όμορφα ζωγραφισμένο οπως επίσης και το προηγούμενο έργο σου το καυσόξυλο.Εχεις ταλέντο και είδα οτι τώρα τελευταία αρχισες ν ασχολήσαι με την ζωγραφική.Μπράβο σου!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Νασια !
      Η αληθεια ειναι δεν ηξερα οτι μπορω να ζωγραφισω... αλλα τωρα τελευταια εχει αρχισει να μου αρεσει.
      Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  17. Çok hoş ve güzel ayrıca odun da süperdi ellerinden öptüm harika bir çalışma marifetli eller.
    sevgiler.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι εξαιρετικός!Όμορφα χρώματα και όμορφο θέμα.Μόνο και μόνο γι΄αυτό,αξίζει να γεμίσει!!!Χαίρομαι που σε βρίσκω στο σπιτάκι σου και θα χαιρόμουν αν ερχόσουν κι εσύ μια βόλτα από το δικό μου!Να είσαι καλά και πάντα δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες !
      Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια και την επισκεψη σου σε μενα!

      Διαγραφή
  19. Μπραβο Φαιδρουλα!Ειναι πολύ όμορφος και γιατι όχι, να γεμισει και να ξεχειλίσει!Να εισαι καλά και συνεχισε ετσι, δημιουργεις και για εμας που τρεχουμε και κυνηγαμε μικρους ταλιμπάν!Φιλια πολλά, ελπίζω να τα πουμε συντομα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρουλα καποια στιγμη θα το νασταλγησεις αυτο το κυνηγητο!
      Καλη σχολικη χρονια να μπουμε σε προγραμμα και εμεις τα μεγαλα παιδια!!!!!
      Καλη εβδομαδα! Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  20. Καλως σε βρηκα!
    Εκπληκτικες οι δημιουργιες σου! ..εχεις μερακι!!
    Καλη συνεχεια!
    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες!
      Ευχαριστω Αλεξανδρα εχω βρει μια ομορφη διεξοδο!!
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  21. Φαιδρα μου εγω βλεπω ενα μικρο εργο τεχνης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή